Informaţie de contact

Adresa:
bd. Ştefan cel Mare, 134
MD-2012, Chişinău
Republica Moldova

Anticameră
tel.:  022 251 317
fax: 022 222 885
e-mail: office@anrceti.md

Relații cu mass-media
tel.: 022 251 364
e-mail: stela.iacob@anrceti.md

 

Linia telefonică de informare
și anticorupție: 080080080

 

Instituţii de stat ale R. Moldova

25 Aprilie, 2024

Consiliul de Administrație al ANRCETI anunță convocarea primei sale ședințe publice în anul curent

Agenţia Naţională pentru Reglementare în Comunicaţii Electronice şi Tehnologia Informaţiei (ANRCETI) anunță pentru miercuri, 22 ianuarie 2020, ora 10.00, convocarea ședinței publice în cadrul căreia vor fi examinate și supuse aprobării proiectul de hotărîre al Consiliului de Administraţie a Programului de elaborare a actelor de reglementare ale ANRCETI pentru anul 2020 (în continuare – Program) și proiectul de hotărâre al Consiliului de Administraţie pentru modificarea Procedurii privind administrarea resurselor tehnice, aprobată prin Hotărârea Consiliului de Administraţie al ANRCETI nr. 27 din 21.09.2010, cu modificările și completările ulterioare (în continuare – Procedura). Ședința se va desfăşura în incinta ANRCETI (bd. Ștefan cel Mare 134, et. 5, sala de ședințe și protocol).

Proiectul Programului a fost elaborat în conformitate cu prevederile Regulamentului cu privire la procedurile de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 967/2016 și are drept scop asigurarea transparenței în procesul de elaborare și aprobare a hotărârilor și deciziilor ANRCETI.

Documentul a fost consultat public în perioada 20-27 decembrie 2019, iar comentariile și propunerile parvenite din partea părților interesate se regăsesc în Sinteza recomandărilor.

Programul include 14 proiecte de acte de reglementare, care au menirea să dezvolte și să actualizeze cadrul de reglementare a comunicațiilor electronice și poștale, conform prevederilor Legii comunicațiilor electronice nr. 241/2007 și Legii comunicațiilor poștale nr. 36/2016.

În nota de argumentare care însoțește documentul se menționează că prin proiectul respectiv, ANRCETI își propune ca în anul 2020 să revizuiască, în principal, reglementările cu privire la: asigurarea concurenței efective pe piața serviciilor de comunicații electronice, măsurile de reglementare preventivă a unor piețe, Regulamentul privind activitatea de control desfășurată de ANRCETI, Regulamentul cu privire la furnizarea serviciilor de comunicații electronice accesibile publicului dar și să actualizeze conținutul formularelor documentelor eliberate în procesul de autorizare a furnizorilor de comunicații poștale, regimul de autorizare generală și licențiere în domeniul comunicațiilor electronice etc.

Proiectul Procedurii privind administrarea resurselor tehnice a fost supus consultării publice în perioada 26 noiembrie – 10 decembrie 2019. Comentariile și propunerile parvenite la ANRCETI pe marginea documentului se regăsesc în Sinteza recomandărilor, care poate fi accesată aici.

Potrivit notei informative care însoțește proiectul, acesta a fost elaborat în scopul aducerii Procedurii privind administrarea resurselor tehnice în concordanță cu noile prevederi ale Legii nr. 241/2007, cu modificările și completările ulterioare, precum și întru asigurarea corespunderii actului normativ prevederilor Legii cu privire la actele normative nr. 100/2017.

Procedura stabileşte structura, destinaţia resurselor de numerotare tehnice, condiţiile de atribuire, utilizare, cesionare, modificare, suspendare şi retragere a codurilor pentru punctele de semnalizare, precum și forma (formularele) și necesarul de informație pentru solicitările de atribuire, activare, cesionare, renunțare la dreptul de utilizare a resurselor de numerotare tehnice.

Alte detalii despre proiectele incluse în agenda ședinței Consiliului de Administrație al ANRCETI le puteți obține la numărul de telefon: 022 251 303.

16 ianuarie 2020 

Ultima actualizare: 20/01/2020